Főoldal Anime ismertetők Manga ismertetők Fogalomtár Infók

.

2019. július 19., péntek

Akuma de Sourou(manga) ismertető

Akuma de Sourou
Besorolás: manga
Megjelenés: 1999-2002
Hossz: 11 kötet(42 fejezet)
Műfaj,téma: dráma, iskolai, shoujo, romantikus, slice of life, vígjáték, együttélés.
Ez a mű nagyon fontos számomra, mert ez volt életem leges legelső mangája, amit olvastam. Szóval muszáj volt írnom róla egy rövid ismertetőt.
Főszereplőnk Kayano egy egyszerű 17 éves lány, aki végre összeszedi a bátorságát és odaadja a szerelmeslevelét a kiszemeltjének.Vagyis az túlzás, hogy odaadja, mert elszerencsétlenkedi a dolgot és a suli ügyeletes bajkeverőjének kezébe nyomja az ominózus levelet.  Takeru a lány ballépését állandóan kihasználja, konkrétan a szolgájává teszi a szerencsétlenül járt Kayanot.


Ha ez nem lenne elég, akkor a lány anyja hirtelen bejelenti, hogy újra házasodik és természetesen a kiszemelt mostoha apa nem más, mint Takeru édesapja.
Mindezek tetejébe az új család egyesül Kayanoék házában és megkezdődik a lány szélmalom harca Takeruval és az érzéseivel. Kayano Takeru iránt érzett gyűlölete hamar átcsap valami más érzésbe, és ekkor kezdődnek csak igazán a gondok.
Nagyon szeretem ezt a mangát, már többször is olvastam, szerintem egy remek képviselője a shoujo műfajának. A rajzolása is nagyon szép, a karakterek kidolgozottak és egyediek. Takeru szeme pedig egyik másik képkockánál gyönyörűen meg van rajzolva!
A történet elsőre komolytalannak tűnhet, de nem az. Persze ebben is vannak szórakoztató részek, de alapvetően elég komoly hangvételű a mű.

Ajánlom,ha:
+szereted az olykor komor hangvételű shoujo mangákat
+kedveled a "belezúgtam a mostohatesómba" jellegű dolgokat
+szereted a rossz fiúkat( itt akad belőlük bőven)

Nem ajánlom,ha:
-idegesít a kissé naiv női főszereplő alakja
-nem szereted a tsundere fiúkat


Mintaoldalak:




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések